نمایندگی تعمیرات آنلاین

نمایندگی تعمیرات موبایل آیفون نمایندگی تعمیرات گوشی هوشمند آیفون نمایندگی تعمیرات آی پد اپل تعمیرات تخصصی گوشی هوشمند

نمایندگی تعمیرات آنلاین

نمایندگی تعمیرات موبایل آیفون نمایندگی تعمیرات گوشی هوشمند آیفون نمایندگی تعمیرات آی پد اپل تعمیرات تخصصی گوشی هوشمند

آموزش تعمیر دوربین جلو آیفون XS اپل

دوربین جلو آیفون XS اپل

آموزش تعمیر دوربین جلو آیفون XS اپل

در صورتیکه به خیال و خاطر داشته باشید تا قبل از این در نوشته‌علمی \”تعمیر یا این که ردوبدل دوربین آیفون XS در نمایندگی اپل – تلفن همراه یاری\” به صورت جامع درخصوص جزئیات تعمیر دوربین آیفون ایکس اس اپل (Apple iPhone XS0 کلام کردیم و گفتیم که انجام این تعمیر به جهت آلرژی زیاد بهتر میباشد صرفا در نمایندگی تعمیرات اپل انجام شود. البته بده بستان دوربین سلفی آیفون XS دقیقا مشتمل بر چه مراحلی میگردد؟

آیا شخصا کارکشته به انجام این تعمیر خواهید بود؟ برای پاسخگویی بدین سوال این نوشته‌ی علمی شایسته ترین مورد برای مطالعه به حساب می آید. پیرو این نوشته ی علمی میخواهیم به یادگرفتن تصویری و قدم به قدم شیوه ردوبدل دوربین جلو iPhone XS اپل بپردازیم. برای تنظیم کرده ابزارها و همینطور قطعات ما یحتاج خویش در‌این تعمیر می توانید از خدمت مغازه تلفن همراه یاری به کارگیری فرمائید. در ضمن چنانچه دوربین آیفونتان با خلل مواجه گردیده و در ادامه کسب ارشاد برای انجام تعمیر موردنیاز با کمترین هزینه و شایسته ترین کیفیت میباشید، کافیست با شماره 91009024-021 تماس حاصل فرمائید و از کارشناسان واحد تعمیر گوشی امداد موعظه بخواهید.

مرحله 1: خاموش کردن آیفون

نکته: بدون شک گذشته از آغاز روند بده بستان دوربین جلو iPhone XS شارژ باتری تلفن همراه را تماما خالی فرمائید یا این که مقدارش را به کمتر از 25 درصد برسانید. بنابراین ریسک بروز حوادثی مثل حریق تصاحب کردن و انفجار باتری به دست‌کم مقدار ممکن می رسد.

دوربین جلو آیفون XS اپل

آیفونی که قرار میباشد تعمیر شود را خاموش نمایید.

 

مرحله 2: بیرون کردن خشاب سیم کات

با به کارگیری از سوزن گشوده کننده خشاب سیم کارت آیفون، این قطعه را از حاشیه سمت راست قاب موبایل غیر وابسته کنید.

 

مرحله 3: مفتوح کردن پیچ های حاشیه زیرین

دوتا پیچی که در کناره زیرین فریم آیفون نصب گردیده‌اند و در عکس با رنگ قرمز‌رنگ معین می باشند را با با پیچ گوشتی مطلوب تعمیرات اپل گشوده نمائید.

 

مرحله 4: وارفته کردن کناره زیرین کادر آیفون

توضیحات: برای اینکه آیفون ایکس اس اپل ضد آب باشد در حاشیه های کادر آن لاستیک های آب بندی نصب گردیده که خواص چسبندگی متعددی دارا‌هستند. این لاستیک ها می بایست در فرآیند تعمیر و مفتوح کردن کادر دستگاه از در میان بروند. از دربین بردن این لاستیک ها عمل سادگی وجود ندارد، مگر اینکه از اعمال گرما برای تضعیف خواص چسبندگی آنان مصرف شود. طبیعتا برای محافظت خواص ضد آب آیفون آن گاه بده بستان دوربین آن می بایست لاستیک های آب بندی جدیدی در کناره های کادر دستگاه نصب گردد.

 

با سشوار، آی‌اوپنر (iOpener) یا این که هیتر به کناره سمت چپ و زیرین فریم آیفون گرما اعمال نمایید. اعمال 30 ثانیه گرمای میانگین به‌این بخش از فریم آیفون کفایت می کند.

 

نوک یک جسم دارنده کناره باریک و پهن (مثل تیغه موکت بر) را از حاشیه قاب گوشی موبایل به باطن سوراخ مابین پنل ال سی دی و پنل پشت آیفون فرو ببرید.

 

نکته: از فرو بردن بیش تر از حد نوک تیغه موکت بر به درون کادر آیفون اکیدا پرهیز کنید زیرا این عمل می تواند به قطعات طاقت فرسا افزاری دستگاه جراحت بزند.

 

مرحله 5: شل و ول کردن کناره زیرین فریم آیفون XS

نوک یک پیک را از کنار تیغه موکت بر به درون شکافی فرو ببرید که در کناره کادر آیفون ساخته شده است.

 

تیغه موکت بر را از قاب موبایل بیرون کنید.

 

پیک را چندین سکو در کناره زیرین قاب گوشی موبایل به طور رفت و بازگشت تکان دهید تا لاستیک های آب بندی این بخش از کادر دستگاه به طور کامل از در بین بروند.

 

نکته: هنگامی که تلاش دارید با جنبش دادن پیک در کناره های فریم آیفون لاستیک های آب بندی آن را از در میان ببرید ممکن میباشد با مقاومت بالایی از جانب این لاستیک ها مواجه گردید. در اینگونه مواقع شایسته ترین راه‌حل این میباشد که به قسمت های مقاوم مو جود گرما اعمال فرمایید. گرما سبب به تضعیف خواص چسبندگی لاستیک های آب بندی حاشیه های فریم آیفون میشود و روند جداسازی فریم آن را بی آلایش خیس می‌نماید.

 

مرحله 6: رهاکردن بی نقص کادر آیفون XS

با سشوار، آی‌اوپنر یا این که هیتر به هر چهار کناره کادر آیفون گرمای متوسطی اعمال فرمایید. هریک از حاشیه های قاب گوشی موبایل را برای 30 ثانیه در معرض گرما قرار دهید.

 

پیک را به آرامی به کناره سمت چپ کادر آیفون هدایت فرمائید و در‌این بخش به طور رفت و رجوع و برگشت جنبش دهید تا لاستیک های آب بندی لب سمت چپ کادر آیفون به طور کامل از میان بروند.

 

پیک را به کناره فوقانی فریم آیفون منتقل نمایید و این بخش را هم به روش شبیه آزاد نمائید.

 

پیک را به حاشیه سمت راست فریم آیفون منتقل کرده و با تکان رفت و بازگشت، لاستیک های آب بندی این بخش از قاب موبایل را هم تماما از میان ببرید.

 

نکته: گذشته از اینکه وارد مرحله آن گاه گردید، از متلاشی شدن لاستیک های آب بندی هر چهار کناره فریم آیفون اطمینان نتیجه ها فرمائید. در آخر این مرحله می بایست هر چهار کناره کادر آیفون نسبتاً به طور کامل آزاد و وارفته گردیده باشند.

 

مرحله 7: گشودن فریم آیفون به طور کتابی

آیفون تعمیری را روی میز کارتان قرار دهید.

 

به آرامی پنل ال سی دی آیفون را از کناره سمت چپ قاب موبایل به سمت راست (به صورت کتابی) گشوده نمایید. مراقب باشید که هیچ نیروی کششی به کناره سمت راست قاب موبایل وارد نشود.

 

پنل ال سی دی را 180 سکو بچرخانید تا به طور کامل گشوده فرمائید تا حالتی مثل عکس سوم به وجود آید.

 

نکته: با دقت به اینکه پنل ال سی دی و کادر پشت آیفون هنوز با کابل ها و کانکتور های خاصی به هم متصل می باشند، بدین ترتیب سعی بر جداسازی بدون نقص آنان از یکدیگر نداشته باشید. فراموش نکنید صبر و توجه وسیع ترین عواملی میباشند که در پیروزی آمیز بودن فرایند بده بستان دوربین جلو iPhone XS نقش دارا هستند.

 

مرحله 8: گشوده محرمانه نخستین پیچ های براکت کانکتور LCD

چهار پیچی که در عکس با رنگ قرمز‌رنگ معلوم گردیده‌اند را با پیچ گوشتی مطلوب گشوده نمایید.

 

نکته: در زمان گشوده و بسته کردن پیچ های حافظ براکت های روی مادربرد آیفون نیرو و فشار متعددی به آنها وارد نکنید، زیرا این نیرو قادر است مستقیما به کانکتور، سوکت و موفقیت وارداتی و به‌این قطعات جراحت بزند.

 

مرحله 9: گشودن تک پیچ باقی‌مانده براکت کانکتور LCD

پیچی که در عکس با رنگ قرمز‌رنگ معلوم گردیده را هم از روی براکت کانکتور ال سی دی آیفون ایکس اس گشوده فرمایید.

 

مرحله 10: برداشتن براکت کانکتور LCD آیفون

براکت کانکتور ال سی دی آیفون را از روی پیروزی موبایل مستقل نمایید.

 

مرحله 11: رها کردن کانکتور باتری

با نوک اسپاتول یا این که کادر گشوده کن به آرامی کانکتور باتری آیفون را هم از روی سوکتش آزاد فرمائید.

 

مرحله 12: ول کردن کانکتور ال سی دی تاچ

کانکتور های ال سی دی و تاچ آیفون را هم با اسپاتول یا این که کادر گشوده کن از روی موفقیت آزاد فرمایید.

 

مرحله 13: جداگانه کردن بدون نقص کادر آیفون

کانکتور سنسور های جلوی iPhone XS را با احتیاط از روی سوکتش آزاد کنید.

 

می توانید پنل ال سی دی آیفون را تماما از فریم پشت موبایل غیروابسته نمائید. با اعتنا به اینکه لنز دوربین سلفی آیفون ایکس اس برخلاف اکثر زمان ها تلفن همراه های دیگر روی فریم پشت آن نصب میباشد، به این ترتیب پنل ال سی دی آن را در کناره امنی قرار دهید و فرآیند بده بستان دوربین جلو iPhone XS را روی کادر پشت آن دنبال فرمائید.

 

توضیحات: درصورتی که می خواهید خواص ضد آب آیفون XS پس از ردوبدل دوربین آن مراقبت شود، بهتر میباشد در همین مرحله لاستیک های آب بندی جدیدی را به کناره های قاب موبایل و پنل ال سی دی آن بچسبانید. انجام این فعالیت را به وقتی موکول نمایید که در طول بستن تلفن همراه و طی کردن روند شرح داده گردیده در شرایط معکوس می باشید.

 

مرحله 14: گشودن پیچ های حاشیه زیرین فریم آیفون

هشت پیچی که در عکس با رنگ قرمز‌رنگ معین گردیده‌اند را از حاشیه زیرین کادر پشت آیفون ایکس اس گشوده نمائید.

 

مرحله 15: غیر وابسته کردن براکت تحت موتور ویبره

یک براکت کوچک صحیح پایین ویبراتور یا این که به عبارتی موتور ویبره آیفون XS جای دارد. این براکت را با پنس از کناره زیرین قاب موبایل جداگانه نمائید.

 

مرحله 16: جداسازی براکت کناره کادر

براکتی که در کناره کادر پشت آیفون و کناره زیرین و سمت راست آن واقع گردیده را هم با پنس از آن غیر وابسته فرمایید.

 

مرحله 17: رهاکردن کانکتور موتور ویبره

کانکتور ویبراتور یا این که موتور ویبره آیفون را با احتیاط و با به کارگیری از یک اسپاتول از روی سوکتش آزاد فرمایید.

 

مرحله 18: بلند کردن حاشیه فوقانی ویبراتور و اسپیکر

به آرامی با نوک اسپاتول یا این که پیک، کناره فوقانی ویبراتور و کپسول اسپیکر آیفون را از روی جایگاهش بلند نمائید.

 

مرحله 19: جداسازی ویبراتور و اسپیکر

کپسول اسپیکر و موتور ویبره آیفون را با دست گرفته و آنها‌را به طور کامل از حاشیه زیرین قاب گوشی موبایل جداگانه کنید.

 

مرحله 20: آزادکردن چسب های حافظ باتری

توضیحات: برای اینکه باتری iPhone XS تماما روی بدنه و فریم پشت موبایل سفت شود، چهار چسب حفظ کننده در ذیل آن نصب گردیده‌اند. این چسب ها می بایست در‌این مرحله با اعتنا بالا از ذیل باتری آزاد شوند تا قابلیت و امکان جداسازی باتری موبایل آماده آید. کناره چسب های نام برده در عکس نخستین به فریم قرمز‌رنگ مشخص و معلوم شده‌است. هرچقدر این چسب ها با توجه و کیفیت بیشتری از ذیل باتری غیروابسته شوند، جداسازی باتری هم آسوده خیس خواهد شد.

 

حاشیه او‌لین چسب محافظ را از روی باتری آزاد نمائید.

 

کناره چسب را با انگشتان خویش بگیرید و آن را با زاویه 35 رتبه و نیروی در اختیار گرفتن گردیده و یکنواخت به سمت عقب بکشید. کشیدن چسب را تا جایی ادامه دهید که چندین برابر ارتفاع اصلی خودش کش بیاید و نهایتا از پایین باتری آزاد شود.

 

سه چسب باقیمانده را هم دقیقا به نحوه شبیه از پایین باتری آیفون غیروابسته نمایید.

 

نکته: چنانچه در طول انجام این مرحله چسب های پایین باتری زود پاره شدند، در فرایند بعدی ممکن میباشد برای غیروابسته کردن باتری با نقص‌ رو به رو گردید و ملزم به انجام یکسری فعالیت فرعی و بیش تر گردید. براین اساس در انجام صحیح این مرحله غایت توجه را صرف فرمایید.

 

مرحله 21: بلند کردن کناره باتری

به آرامی با انگشت یا این که نوک اسپاتول حاشیه فوقانی باتری آیفون را از روی قاب گوشی موبایل بلند نمایید.

 

نکته: در صورتیکه باتری تلفن همراه هنوز در جایگاهش کیپ میباشد و حس میکنید چسب های پایین باتری خوب آزاد نشده‌اند، یک نخ نایلونی پیدا فرمائید و آن را به سیرتکامل‌ای به دور انگشتان دو دستتان بپیچید که حالتی مشابه به به کار بستن تحت عنوان نخ دندان براش تولید شود. درحال حاضر نخ را از کناره فوقانی باتری به پایین آن فرو ببرید و کاملا در ذیل باتری تکان دهید تا باقی‌مانده های چسب ذیل آن از میان بروند. بعداز انجام این فعالیت باتری آیفون به راحتی می تواند از روی فریم پشت تلفن همراه جداگانه شود.

 

مرحله 22: جداسازی باتری

باتری آیفون را کاملا از روی کادر پشت آیفون جداگانه نمائید.

 

باتری را در کناره امنی قرار دهید که مطمئن باشید زخم و ضربه‌ای به آن وارد نمی شود و روند بده بستان دوربین جلو iPhone XS را روی مابقی کادر دستگاه ادامه دهید.

 

مرحله 23: رها کردن دو کانکتور زیرین Face ID

دو کانکتوری که در عکس ها معین گردیده‌اند را از روی مادربرد آیفون آزاد نمایید.

 

مرحله 24: ول کردن کانکتور فوقانی Face ID

کانکتوری که در عکس نشان داده گردیده را با نوک اسپاتول یا این که فریم گشوده کن از روی پیروزی موبایل آزاد فرمائید.

 

مرحله 25: جداسازی فلت دوربین سلفی و Face ID

نوک اسپاتول را از حاشیه فوقانی فلت دوربین سلفی و Face ID به پایین آن فرو ببرید و به آرامی این فلت را به سمت بالا هول دهید.

 

گروه دوربین و متعلقات Face ID را با دست گرفته و به سمت بیرون کادر آیفون غیر وابسته فرمائید.

 

مرحله 26: بده بستان دوربین جلو iPhone XS اپل

میتوانید ردوبدل دوربین جلو iPhone XS معیوب را با ماژول دوربین تازه انجام دهید. برای بستن یا این که انباشته کردن تلفن همراه بایستی مراحلی که اسم شرح دادیم را به ترتیب از آخر به نخست دنبال نمائید و به طور معکوس انجام دهید.

منبع:سایت تعمیرات اپل

تعمیرات آیپد | نمایندگی تعمیرات آی پد (ipad) | نمایندگی Apple

تعمیرات آیپد

تعمیرات آیپد برای هرکسی که تبلت بهتری بخواهد وجود دارد که می توان آن را آیپد Air mini بنامید ، حتی صفحه نمایش از کیفیت بالاتر از تعمیرات آیپد 10.2 اینچی برخوردار است. این ویژگی ها آن را به یک انتخاب مناسب برای بچه ها ، افرادی با دست های کوچک یا هر کسی که اندازه های کوچک تر را ترجیح می دهند تبدیل کرده است. در حالی که ما فکر می کنیم که اکثر مردم از تعمیرات آیپد نسل 7 خوشحال خواهند شد، هنرمندانی که می خواهند از نسل دوم زیباتر اپل Pencil یا افرادی که صفحه ای حتی بزرگتر را می خواهند استفاده کنند، باید تعمیرات آیپد Pro را در نظر بگیرند.

تعمیرات آیپد ipad pro گران است، اما اگر از تعمیرات آیپد خود به عنوان رایانه اصلی استفاده می کنید ، می توانید هزینه اضافی را پرداخت کنید. اگرچه فکر می کنیم تعمیرات آی پد حتی اگر از تلفن Android استفاده می کنید انتخاب بهتری است. اگر به دنبال لذت بردن از رسانه به دنبال چیزهای ارزان قیمت هستید ، Fire HD 8 آمازون را توصیه می کنیم.

چگونه تعمیرات آیپد را انجام دهیم؟

اپل روشهای زیادی برای پشتیبانی و خدمات برای تعمیرات آی پد شما ارائه می دهد. یکی را انتخاب کنید که برای شما بهترین باشد. مقالات پشتیبانی ما ممکن است به سؤال شما پاسخ دهند. یا می توانیم درمورد موضوعاتی مانند صفحه های ترک خورده یا سرویس باتری به شما کمک کنیم.

  • ارائه دهنده خدمات مجاز اپل را پیدا کنید
  • از تعمیرات آی پد خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و برای سرویس آماده شوید.
  • چقدر هزینه دارد؟
  • هیچ هزینه ای در صورت پوشش این موضوع تحت ضمانت یا قانون مصرف کننده وجود ندارد. اگر مشکل شما پوشانده نشده است ، باید هزینه خدمات را بپردازید.
  • وضعیت گارانتی خود را بررسی کنید و به یک ارائه دهنده خدمات مجاز اپل مراجعه کنید.
  • از نمایندگی آیپد خود بپرسید
  • بسته به محل دریافت خدمات ، ممکن است بتوانید وضعیت تعمیر آیپد خود را بصورت آنلاین بررسی کنید.
  • وضعیت درخواست خدمات خود را بررسی کنید.

جستجوی مرکز تخصصی تعمیرات

ضمانت محدود اپل و لوازم جانبی مارک اپل و اپل شما را در برابر نقص های تولیدی به مدت یک سال از تاریخ خریداری محصول خود پوشش می دهد. ضمانت محدود اپل علاوه بر حقوقی است که توسط قانون مصرف کننده ارائه شده است. ضمانت اپل خسارات ناشی از حوادث یا اصلاحات غیرمجاز را پوشش نمی دهد. برای جزئیات کامل به گارانتی مراجعه کنید. اگر خطایی در سوابق شما وجود دارد ، می توانید وضعیت گارانتی خود را بصورت آنلاین بررسی کرده و اطلاعات اثبات خرید خود را به روز کنید.

خدمات خارج از گارانتی

تعمیرات آیپد بدون ضمانت در نظر گرفته می شوند که:

تعمیرات آیپد شما بیش از یک سال دارد،

آی پد شما دارای مشکلی است که تحت ضمانت یا قانون مصرف کننده قرار نمی گیرد ، مانند خسارت های تصادفی یا خسارت ناشی از اصلاحات غیرمجاز، ما ممکن است بتوانیم تعمیرات آیپد خود را با هزینه خارج از گارانتی تعمیر یا جایگزین کنیم. از نظر عملکرد و قابلیت اطمینان ، تعمیرات آیپد جایگزین شما جدید یا معادل آن خواهد بود. ضمانت محدود اپل علاوه بر حقوقی است که توسط قانون مصرف کننده ارائه شده است.

سرویس باتری

اگر باتری شما نقص تولید داشته باشد و تحت پوشش ضمانت محدود اپل یا قانون مصرف کننده باشد ، ما بدون هزینه اضافی آن را سرویس خواهیم کرد. ضمانت ما باتری هایی که از استفاده عادی کم می شوند را پوشش نمی دهد.

ما ممکن است نیاز به آزمایش محصول خود داشته باشیم تا علت بروز باتری شما را پیدا کنیم. اگر تعمیرات آی پد شما پوشانده نشده است ، می توانیم آن را با هزینه ای سرویس دهیم یا آن را جایگزین کنیم.یاد بگیرید که چگونه عمر باتری را حفظ کنید.

تعمیرات تخصصی انواع آیپد

خسارت تصادفی تحت پوشش ضمانت اپل نیست. اگر صفحه شما به دلیل نقص تولید ترک خورده باشد ، تحت پوشش ضمانت اپل و قانون مصرف کننده است. هزینه سرویس یک صفحه نمایش آسیب دیده تصادفی بستگی به مدل تعمیرات آی پد شما دارد. ارائه دهنده خدمات مجاز اپل را پیدا کنید.

لوازم جانبی اپل

  • لوازم جانبی مارک اپل تحت پوشش ضمانت و قانون مصرف کننده ما است. برای جزئیات خدمات ، با اپل یا ارائه دهنده خدمات مجاز اپل تماس بگیرید.
  • گارانتی محدود اپل را برای لوازم جانبی بخوانید و با پشتیبانی اپل تماس بگیرید.
  • از تعمیرات آیپد خود با iTunes یا iCloud نسخه پشتیبان تهیه کنید. در صورت تنظیم مجدد یا جایگزینی تعمیرات آیپد شما ، به نسخه پشتیبان شما نیاز دارید.
  • حتماً شناسه و رمز عبور اپل خود را بدانید.
  • اگر تعمیرات آیپد شما دارای سیم کارت است ، آن را خارج کنید و آن را نگه دارید.
  • کابل ها و لوازم جانبی دیگر را هنگام سرویس دریافت کنید.
  • دستورالعملهای کامل ما در مورد چگونگی تهیه تعمیرات آیپد خود برای خدمات را مشاهده کنید.
  • از آیپد اپل خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • آیپد را برای سرویس آماده کنید.

تعمیرات تخصصی آی پد در ایران

هنگامی که تعمیرات آی پد خود را دریافت کردید ، داده ها را از نسخه پشتیبان تهیه کنید.

ما خدمات خود را ، از جمله قطعات جایگزینی ، به مدت 90 روز یا مدت باقی مانده از ضمانت اپل خود را تضمین می کنیم ، هر کدام طولانی تر باشد. ما این کار را هر زمان که از ما یا از یک ارائه دهنده خدمات مجاز اپل دریافت کنید ، این پیشنهاد را ارائه می دهیم. این علاوه بر حقوقی است که توسط قانون مصرف کننده ارائه شده است. بچه های شما هنگام پخش نمایش مورد علاقه خود به آن رسیدند و در هیجانشان به زمین می ریزند. چه کار میکنی؟ با بیش از یک دهه تجربه در تعمیرات صفحه نمایش تعمیر اپل ، weFix تعمیرات سریع و آسان را ارائه می دهد. مدتی نگذشته است که بچه ها دوباره به تماشای نمایش های مورد علاقه خود می روند.

خدمات تعویض در تعمیرات

اگر در همگام سازی تعمیرات آیپد خود مشکل دارید و یا حتی می توانید از آن٪ 1٪ را شارژ کنید – ممکن است لازم باشد که آن پورت را مشاهده کنید. خوشبختانه ، ما فروشگاه هایی در سطح کشور داریم که می توانند با تعویض کانکتور تعمیرات آیپد  خود به شما کمک کنند. برای تعمیر سریع ، به صورت آنلاین رزرو کنید یا در فروشگاه قدم بزنید. شارژ آهسته ، کاهش سریع و کندی دستگاه کلی همه به یک باتری کهولت اشاره دارد. برای تعویض باتری به مرکز مجاز تعمیرات آیپد مراجعه کنید.

منبع:سایت تعمیرات اپل

تعمیرات ساعت هوشمند اپل | نمایندگی Apple

تعمیرات ساعت هوشمند اپل

تعمیرات ساعت هوشمند اپل با توجه به امکانات ساعت ارزیابی می شود، برخی از ساعت های هوشمند در بازار دارای آپشن سیم کارت خور بوده و برخی دیگر بدون سیم کارت هستند و  تعمیرات ساعت هوشمند اپل سیم کارت خور به نسبت سایر موارد فرق دارد. اینطور که مشخص است تخصص در  تعمیرات ساعت هوشمند اپل اهمیت زیادی دارد.برای تعمیرات ساعت هوشمند اپل دقت و توجه زیادی نیاز است. اینطور که مشخص است ساعت هوشمند اپل بخش های مختلفی شامل قطعات، آی سی، تغذیه ، آنتن، وایرلس و … دارد که می بایست بر اساس نوع کاربری به کار رفته بهترین تعمیرات را شامل شود. برای تعمیرات ساعت هوشمند اپل دقت ویژه ای در بخش باز و بسته کردن ساعت نیاز است که در صورت عدم رعایت آسیب زیادی به ساعت می رسد.

عیب یابی ساعت هوشمند

یکی از بخش های مهم در زمینه تعمیرات ساعت هوشمند اپل ، بخش تغذیه ساعت بود که اشکالات مرتبط به آن می بایست بر اساس ورودی جریان باید در نمایندگی ساعت اپل مورد ارزیابی قرار بگیرد. برخی از ساعت های هوشمند به درستی شارژ نمی شود و اشکالاتی در خصوص شارژ ساعت هوشمند اپل رویت می شود. ساعت هوشمند اپل دارای بخش های شتاب سنج، گام شمار و همینطور شمارش ضربان قلب است که پس از مدتی نیاز به سرویس و به روزرسانی دارد. پایه های شارژر مغناطیسی در این ساعت ها گاهاً با نارسایی همراه هستند و نیاز است که از جدیدترین روش تعمیرات ساعت هوشمند اپل استفاده شود. این ساعت ها دارای کابل مخصوص هستند که نیاز به دسترسی بهتر به بخش های داخلی داشته و نیاز به تعمیر خواهد داشت.

برای تعمیر ساعت های هوشمند اپل نیاز است که پردازنده ساعت اپل به طور دقیق تنظیم شود و البته ه تعمیر نرم افزار و ارتباط ساعت با موبایل بر اساس نوع موبایل بررسی شود. ساعت هوشمند دارای سیستم وایرلس است که تنظیم آی دی سرویس های اینترنت در این ساعت ها یک موضوع بسیار پر اهمیت خواهد بود. اینطور که مشخص است برای ارتباط بین ساعت هوشمند اپل با انواع اپلیکیشن های موبایل نیاز به برنامه ریزی خاصی است. این ساعت ها به نسبت سایر ساعت ها نیاز به دقت بالایی دارد و البته که شکستگی و آسیب دیدگی بیش از حد در این ساعت ها یک موضوع بسیار پر اهمیت محسوب می شود.

تعمیرات ساعت هوشمند اپل

تعمیرات ساعت اپل دارای بخش های مختلف از جمله سیستم عامل بوده که در واقع مشابه با گوشی های هوشمند عمل می کند در واقع طراحی ای ساعت به این شکل است که برخی از برنامه های کاربری به طور دقیق اجرا شود. ساعت هوشمند اپل به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید رسانه های دیجیتال را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید. یکی از عملکردهای مهم این ساعت بررسی دقیق الگوی خواب است. در واقع به شما این امکان را می دهد که گام شمار میزان کالری های مصرفی در روز را محاسبه نمایید. همه این موارد وابسته به سیستم عامل به کار رفته در آن ارزیابی می شود. اما سیستم عامل پس از دوره ای مشخص از کار می ایستد و این موضوع نیاز دارد که تعمیرات اپل واچ صورت پذیرد.

به روزرسانی سیستم عامل به کار رفته در این ساعت به همراه ارزیابی به روز ترین سیستم عامل مورد پوشش این ساعت می شود. اینطور که مشخص است بسیاری از ساعت های هوشمند نیاز به سیستم عامل مخصوص به خود دارند و استفاده از نسخه فیک و غیر کاربردی سبب صدمه جدی به ساعت می شود. بسیاری از ساعت های هوشمند اپل دارای یک پورت سیستم عامل دو بخشی هستند که اگر جانمایی هر بخش از سیستم عامل به طور دقیق صورت نگیرد قطعاً مشکل ساز می شود. ارزانترین تعمیر اپل و ساعت هوشمند این دستگاه با کیفیت عالی این امکان را به شما می دهد که بتوانید طول عمر ساعت مورد نظر خود را افزایش دهید.  افراد خود نمی توانند به تنهایی وضعیت سیستم عامل ساعت هوشمند را بررسی کنند و نیاز به یک تعمیرکار خبره خواهد بود تا این فرآیند را به طور دقیق دنبال کند.

سیستم عامل ساعت هوشمند

تعمیرات ساعت هوشمند اپل وابسته به تعویض گلس است، تعویض گلس این ساعت ها مانند گلس موبایل نیاز به دقت ویژه ای دارد و نیاز است که چسب OCA و دستگاه لمینت نیاز است. برای این فرآیند نیاز است که در ابتدا ال سی دی ساعت باز شده و پس از آن تعمیر آن به طور دقیق صورت می گیرد. ال سی ساعت هوشمند جدا شده بر روی هم قرار می گیرد و به طور کلی نیاز است دقت صورت بگیرد که هیچ نوع گرد و غباری بر روی ال سی دی قرار نگیرد و باید فردی ماهر این کار را انجام دهد.

در واقع نیاز است که دستگاه لمینت و چسب OCA بر روی گلس جدید با فشار و طبق دمای خاص صورت بگیرد تا نتیجه بخش باشد اینطور که مشخص است این ساعت ها از نظر هوشمندی شرایط ویژه ای دارند مثلاً بخش هایی از این ساعت سطح ظاهری آسیب دیده هستند و دمایی که برای بخش گلس استفاده می شود باید کمی با سایر بخش ها فرق داشته باشد.

ساعت هوشمند اپل یک ساعت مچی کامپیوتری است که قابلیت انجام پردازش های مختلفی داشته و توانایی لازم در زمینه انجام محاسبات و حتی بازی های کامپیوتری را دارد. اینطور که مشخص است این ساعت ها دارای بخش های خاصی در زمینه بررسی وضعیت آب و هوا و همینطور خواندن اس ام اس هستند و در صورتی که تنظیمات درستی نداشته باشند قطعاً کاربرد خود را از دسته می دهند.

بخش گجت های الکترونیکی

ساعت هوشمند دارای یک بخش RAM و یک بخش پردازنده apple watch است و همینطور حسگرهای شتاب سنج بسیار قوی دارد این ساعت ها دارای حافظه داخلی و شیار کارت حافظه بوده و مودم های ارتباطی مشخصی دارد. به طور کلی در این ساعت ها گجت های الکترونیکی زیادی دیده می شود که هر یک می بایست بر اساس نوع برد به کار رفته مورد عیب یابی قرار بگیرد نیاز است که تعویض قطعات به طور دقیق باشد و از قطعات اصل استفاده شود رفع عیب باید طبق یک مکانیزم درست و با هزینه ارزان باشد. ساعت هوشمندی که سیم کارت خور است با ساعت های هوشمندی که بدون سیم کارت هستند فرق دارد و تعمیرات ساعت هوشمند اپل سیم کارت خور نیاز به دقت بیشتری دارد.

تعمیرات ساعت هوشمند اپل قدیمی به نسبت مدل های جدید تفاوت برد و شیار کارت حافظه دارد که می بایست همه موارد به طور دقیق رعایت شود. اینطور که مشخص است تعمیرات ساعت هوشمند اپلیکی از موضوعات بسیار مهم از نظر کمپانی های مختلف به خصوص کمپانی تولید کننده اپل واچ است و نیاز است که دقت و ممارست و اطلاعات به روز توسط شخص تعمیرکار وجود داشته باشد. ساعت هوشمند اپل یک نمونه بی نظیر در بین سایر کمپانی های مشابه است و نمایندگی اپل واچ توانسته مسیر به روز شدن و تعمیرات را به صورت حرفه ای باز بگذارد به این ترتیب ارتقای سیستم عامل ساعت هوشمند اپل پدیده ای جدید و بسیار حیرت آور است که طول عمر این محصول را چند برابر می کند.

منبع:سایت تعمیرات اپل

تعمیرات آیفون | نمایندگی تعمیرات iphone | نمایندگی Apple

تعمیرات آیفون

تعمیرات آیفون یکی از خدماتی به شمار می رود که در نمایندگی های مجاز اپل و مطابق با اساس نامه و قوانین این شرکت قابل ارائه می باشد.شرکت اپل ضمن طراحی و تولید محصولات هوشمند و به روز، ضمانت کالا و خدمات پس از فروش مطمئن و با کیفیتی را برای این محصولات در نظر گرفته است.چنانچه از محصولات شرکت اپل خریداری نموده و از این محصولات استفاده کرده باشید، ممکن است در برخی موارد و به دلایل متعدد، در اثر اشتباهات عمدی یا غیرعمدی با بروز مشکل در سیستم نرم افزاری یا سخت افزاری این محصولات مواجه شده و نیاز به مراجعه به مرکز تعمیرات آیفون پیدا کرده باشید. در این مطلب شما را با ویژگی ها و فعالیت های مرکز تعمیرات آیفون و سایر محصولات اپل آشنا خواهیم کرد.

تعمیرات گوشی آیفون

اپل یکی از شرکت های نام آشنا در حوزه تولید محصولات همگام با تکنولوژی و به روز دیجیتالی می باشد. تعمیرات محصولات تولید شده توسط شرکت اپل شامل انواع مختلف کالاهای دیجیتالی از جمله تعمیرات آیفون، تبلت ها، فبلت ها و انواع لپ تاپ ها و نوت بوک های هوشمند می باشند. این محصولات در انواع طرح ها و ابعاد و اندازه های مختلف و نیز مطابق با سلیقه و پسند همه سنین طراحی و تولید می شوند. گزینه های کاربردی و ویژگی های این دستگاه ها در بازه های زمانی کوتاه به روز رسانی می شوند و ورژن های جدید این محصولات نیز یکی پس از دیگری وارد بازارهای بین المللی می شوند. محصولات این شرکت برای محافظت از حریم خصوصی مشتریان طراحی شده اند. این شرکت انواع خدمات پس از فروش از جمله تعمیرات آیفون 10 را برای تمامی محصولات خود در نظر گرفته است.

حریم خصوصی مشتریان

در شرکت اپل اعتقاد بر این است که حریم خصوصی یکی از حقوق اساسی بشر است.در تعمیر اپل بسیاری از اطلاعات شخصی مشتریان مانند اطلاعاتی که برای حفظ حریم خصوصی دارند، در دستگاه‌ های Apple آن ها زندگی می کنند؛ مانند ضربان قلب افراد بعد از دویدن یا اینکه کدام اخبار را اول می خوانند یا جایی که آخرین قهوه خود را خریداری کرده اند و همچنین از چه وب سایت هایی بازدید می کنند. اینکه با چه کسی تماس می گیرند و ایمیل یا پیام ارسال می کنند. هر محصول اپل برای محافظت از تمامی این اطلاعات در سطح زمین طراحی شده است و این امکان را به مشتریان می دهد که بتوانند آنچه را به اشتراک می گذارند را خود انتخاب نموده و از آن محافظت نمایند.

محصولات و تعمیرات محصولات اپل از جمله تعمیرات آیفون شرکت اپل بارها و بارها ثابت کرده اند که تجربیات بزرگ نباید به ضرر حفظ حریم خصوصی و امنیت استفاده کنندگان باشد. ضمن اینکه قول پشتیبانی و خدمات پس از فروش امن و سلامت را به آن ها می دهند. بنابراین چنانچه تعمیرات آیفون خود را به نمایندگی این شرکت می سپارید، می توانید از حراست از حریم شخصیتان کاملا مطمئن باشید.

خدمات پس از فروش محصولات اپل

شرکت اپل با استخدام و به ‌کار گیری تکنسین ها و مهندسین مجرب و کارکشته در زمینه محصولات دیجیتال و برنامه نویسانی که لحظه به لحظه در امر به روز رسانی اپلیکیشن هاو تعمیرات آیفون، آیپد، لپ تاپ و قابلیت های محصولات این شرکت فعالیت می کنند، این اطمینان را برای مشتریان این برند معروف ایجاد کرده است که می توانند ضمن انجام یک خریداری امن و مطمئن، در مواقع نیاز از خدمات پس از فروش عالی و با کیفیت نیز برخوردار شوند. خدمات پس از فروش شرکت همچنین شامل موارد زیر می شود:

  • تعمیرات آیفون، آیپد، لپ تاپ، مانیتور
  • انتقال داده ها از یک هارد دیسک خوب یا نسخه پشتیبان Time Machine،
  • ارتقا به دستگاه های موجود،
  • بررسی سلامت و بهینه سازی سیستم عامل،
  • بر طبق استانداردهای این شرکت، تمام مک ها و دستگاه ها هنگام تعمیر از گرد و غبار، خاک و ذرات آلوده پاک می شوند.

محصولات شرکت اپل

چنانچه از خریداران و استفاده کنندگان دستگاه های اپل هستید، برای مشاهده تمام شماره های تلفن اپل  Iphone در سراسر جهان می توانید به وب ‌سایت این شرکت مراجعه نمایید. بهتر است برای برنامه های حامل تلفن همراه و صدور صورت حساب یا مشکلات شبکه، با شرکت تلفن همراه خود تماس بگیرید. قابل ذکر است که پشتیبانی کامل بیشتر محصولات اپل با ۹۰ روز پشتیبانی تلفنی رایگان و یک سال ضمانت محدود عرضه می شوند. در رابطه با فروشگاه آنلاین اپل می توانید اطلاعات مربوط به سفارشی را که در فروشگاه اینترنتی اپل قرار داده اید از طریق صفحه وضعیت سفارش دریافت کنید.

اگر چنانچه گوشی آیفون خود را گم کرده یا دستگاهی را پیدا کرده اید، برای یافتن دستگاه خود اطلاعاتی در مورد استفاده از Find My for iPhone را می توانید از وب‌ سایت اپل دریافت کنید. همپنین برا تعمیر محصولات اپل از جمله تعمیرات آیفون 11 میتوانید به همان وب سایت مراجعه نمایید.

تعمیرات را به چه مراکزی بسپاریم؟

شما می توانید محصول موبایل آیفون خود را به یک مرکز تعمیر آیفون مجاز ارسال کنید. به این ترتیب که می توانید در ابتدا از طریق اینترنت به جست و جوی مراکز مجاز و نمایندگی های معتبر محصولات اپل در ایران بپردازید و سپس با این مراکز تماس بگیرید و تقاضای خود را با مشاوران و کارشناسان این مراکز مطرح نمایید. آن‌ ها نحوه ارسال کالای شما به آدرس مرکز تعمیرات آیفون را برایتان تشریح می نمایند. پس از ارسال کالا توسط شما و دریافت کالا توسط بخش تعمیرات آیفون مرکز موردنظر، بقیه کارها طبق برنامه زمانی در نظر گرفته شده توسط مشاوران به خود خودکار و دقیق تا زمان برطرف شدن مشکل و تحویل صحیح کالا به شما توسط کارشناسان این مراکز انجام می پذیرد. این سرویس ها برای اکثر محصولات شرکت اپل در دسترس می باشد.

همچنین می توانید به صورت حضوری مراجعه نمایید. برای تعمیرات آیفون 10 یا سایر محصولات این شرکت به یک نمایندگی آیفون ارائه خدمات مجاز مراجعه کنید. شرکت اپل شبکه ای از ارائه دهندگان خدمات مجاز ایجاد کرده است تا مشتریان انتخاب های عالی برای تعمیرات آیفون داشته باشند. کلیه تعمیرات آیفون توسط تکنسین های این شرکت انجام می شود، بنابراین مشتریان کیفیت خدمات یکسانی را از گوشی اپل دریافت خواهند کرد.شرکت اپل همچون سایر شرکت های تولید کننده برندهای معتبر محصولات دیجیتال، در اساس نامه فروش محصولات خود از قوانین و پروتکل های ضمانت کالای فروخته شده استفاده نموده و این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که از لحظه خرید یک محصول از محصولات متنوع این شرکت می توانند در صورت بروز مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری چنانچه غیرعمدی بودن نقص موجود توسط کارشناسان این شرکت محرز شود تمامی خسارت کالای معیوب توسط خود شرکت پذیرفته شود و در کوتاه ترین زمان محصول سالم و بی نقص به مشتری تحویل داده شود.

منبع:تعمیرات اپل

تعمیرات مانیتور اپل | نمایندگی تعمیرات آی مک (imac) | نمایندگی Apple

تعمیرات مانیتور اپل

تعمیرات مانیتور اپل جهت بررسی طراحی و ساخت و همینطور قطعات به کار رفته بسیار مهم است. مانیتورها دارای مدل ها و برندهای مختلفی هستند که هر یک از نظر توان و میزان رزولوشن و همینطور ترکیب رنگ صفحه و تصویر دسته بندی می شوند.رنگ های به کار رفته در مانیتورها نیاز به تغییرات مشخصی دارند.

تعمیرات مانیتور اپل می بایست به دست افراد کارآزموده و متخصص صورت بگیرد به این ترتیب در سریع ترین زمان و بهترین قیمت می توان شاهد یک نتیجه بسیار عالی بود. تعمیرات مانیتور اپل با نازل ترین قیمت از دیگر ویژگی های یک انتخاب خوب است. تعمیرات مانیتور اپل بر اساس برد، قطعات برد، پنل شکسته و همینطور سوکت آداپتور بررسی می شود.

در تعمیرات مانیتور اپل آنچه اهمیت زیادی دارد برد تغذیه است. برد تغذیه قلب هر دستگاه الکترونیکی است. اینطور که مشخص است هر یک از دستگاه های الکترونیکی برای کار کردن نیاز به ولتاژ و آمپراژ دارند و تنظیم این موارد باید به درستی صورت بگیرد تا نظم نهایی دستگاه حفظ شود. کوچکترین مشکلی در این راستا دردسر ساز است و سبب می شود که مانیتور از کار افتد. در بسیاری از مانیتورها سالم بودن پاور ها بسیار مهم است. مانیتور می بایست هم گام با رایانه روشن و خاموش شود و فشار بیش از حد به آن سبب می شود که برد پاور مانیتور دچار مشکل شود. برد پاور دارای بخش های مختلفی است که نیاز به ارزیابی موارد و عیب یابی بوده و بهترین تعمیرات مانیتور اپل این کار را در زمانی کم انجام می دهد.

تعمیرات خرابی برد تغذیه

بسیاری از افراد فکر می کنند که تعمیرات مانیتور اپل یعنی شناختن قطعات در صورتی که شناخت قطعات به تنهایی کافی نیست و نیاز است که از قوانین و اصول به خوبی اطلاعات داشته باشید و معماری بردهای پاور را شناسایی کنید به این ترتیب بررسی مدار تغذیه آسانتر می شود و عیب یابی از برد پاور صورت می گیرد. اگر فردی که تعمیر مانیتور را انجام می دهد ترانزیستورها و خانواده آن را بشناسند که به آن Mosfet می گویند، می دان که دادن پالس الکتریکی به پایه های تحریک آن  می توان قطب های ورودی ترانزیستور را راه اندازی نماید.

و این موضوع سبب می شود که برق از پایه های آن عبور کرده و میزان پالس ورودی سبب می شود که ولتاژ خارجی نیز تغییر داشته باشد. بردهای پاور در این زمینه به صورت دقیق به کار گرفته می شود. بردهای پاور سوئیچینگ از ترانزیستور استفاده می کند و همه چیز وابسته به تخصص تعمیرات مانیتور اپل است.

معرفی انواع خرابی ها

در نمایندگی تعمیرات مانیتور اپل یکی از موضوعات بسیار مهم تعمیر اپل رفع مشکل خاموشی انواع برند مانیتور به خصوص مانیتور اپل است. خاموش شدن مانیتور اپل یکی از مشکلات اساسی و مهم محسوب می شود به این ترتیب که مانیتور پس از چند لحظه خود به خورد خاموش می شود و این موضوع بسیار دردسرساز است. رفع مشکل روشن نشدن مانیتور باید به دست یک تعمیرکار به درستی صورت بگیرد. اینطور که مشخص است برای این کار نیاز است که قطعات داخلی مانیتور به درستی شناسایی شود. در برخی از مانیتورها پورت های ورودی VGA و HDMI نیاز به تعویض و تعمیر دارد و این موضوع نیاز به شناسایی دقیق ورودی ها و بررسی ساختار هر یک از ورودی ها دارد. برای تعمیر مانیتورهای خانگی و صنعتی و فروشگاهی در این کشور نیاز است که تخصص خاصی صورت بگیرد.

چگونگی عیب یابی و تعمیرات

در برخی از مانیتورها نیاز به تعمیر برد اینورتر و لامپ تصویر مانیتورهای ال سی دی بوده و یا نیاز است که مانیتورهای ال سی دی به ال ای دی تبدیل شود. نیاز است هکه انواع کابل فلت مانیتورها تغییر داشته باشد و باید مشکل نویز و پارازیت در تصاویر رفع شود مشخص است که تعمیر سوکت برق مانیتور هایی که آداپتوردار هستند بسیار مهم است و تعمیرات در نمایندگی آی مک می بایست به طور دقیق و درست صورت بگیرد. طراحی برد انواع مانیتور هایی به صورت تخصصی دوره های مخصوصی دارد بنابراین تعمیر مانیتور نیز باید در این راستا به شکل روتین صورت بگیرد. در تعمیرات مانیتور اپل نیاز است که تعمیرکار برد مانیتور و انواع آی سی و قطعات مانیتور را شناسایی کند و البته که مانیتورها باید بر اساس نوع تصویر دسته بندی می شوند.

یکی از نشانه های سوختن خازن شنیدن یک صدای بلند است به طوری که یک سری خطوط بر روی صفحه نمایش ظهر می شود و یا چندین تصویر روی هم و همزمان نمایش داده می شود به این ترتیب نیاز است که تعمیرات آی مک به درستی صورت بگیرد. منبع تغذیه در این راستا اهمیت زیادی دارد و البته که یکی از گران ترین اجزای موجود در مانیتورها محسوب می شود در صورتی که مشکل از سوختن این بخش باشد هزینه تعمیرات مانیتور اپل کمی گرانتر هستند.

از دیگر مشکلات یک مانیتور نمایش یک صفحه سیاه است در صورتی که چراغ نشانگر مربوط به اتصال برق روشن هستند و نور یک چراغ قوه را بر روی مانیتور قرار می دهد در صورتی که نور روی مانیتور باشد بازدید از تصویر به درستی صورت می گیرد و نور پس زمینه دچار نقص می شود.

تعمیرات به صورت تخصصی

نشانه های خرابی مانیتور اپل اغلب به این صورت است که نیاز به تعمیرات مانیتور اپل خواهد بود. بهم ریختگی رنگ ها یکی از نشانه های مهم خرابی مانیتورها محسوب می شود اینطور که مشخص است بهم ریختگی رنگ ها در مانیتورها سبب ضعف گرافیک سیستم می شود. پیدایش خصوص در صفحه نیز از دیگر نشانه های خرابی مانیتورهای اپل محسوب می شود. اگر بر روی مانیتور خطوط عمودی سبز رنگ مشاهده شود یعنی مانیتور مستعد سوختن است. تعمیرات مانیتور اپل باید امن و بسیار ویژه صورت بگیرد به طوری که نرم افزار و سخت افزار مانیتور به طور دقیق مورد ارزیابی قرار بگیرد و حوزه های تکنولوژی و فناوری مربوط به برند مانیتور ارزیابی شود. نیاز است که دقت عمل و حساسیت بیشتری در مورد Imac رویت شود.

حساسیت تعمیرات مانیتور اپل

پیچیدگی و حساسیت تعمیرات مانیتور اپل بسیار زیاد است و نیاز به عیب یابی دقیق و انتخاب مسیر درست تعمیر خواهد بود. خطوط سبز عمودی سبز رنگی که بر روی صفحه نمایش دیده می شود وابسته به برد TFT  و یا FTF است و به طور کلی به دلیل وجود یک تراشه پردازنده پردازش سیگنال های تصویری به سختی صورت می گیرد و ایراداتی که در این راستا دیده می شود می بایست توسط تعمیرات مانیتور اپل بهبود یافت .

اینطور که مشخص است اگر برد TFT خراب نباشد اشکال مربوط به خود پنل است و پنل به تنهایی ماهیت تغییر نداشته و تعمیرات مانیتور اپل در این زمینه تصمیم می گیرد که تعویض صور دهد.

هر یک از سیگنال های تصویری در تعمیرات مانیتور اپل می تواند وابسته به نوع برند دستگاه پیش بینی شود و البته که هر یک از مانیتورها می بایست بر اساس نوع پنلی که دارند تعمیر شوند. انتخاب تعمیرات مانیتور اپل موضوعی پر اهمیت است و کسانی که قصد دارند از بهترین تعمیرات مانیتور اپل استفاده کنند باید اطلاعات لازم در مورد تعمیرات آی مک اپل را داشته باشند. یک تعمیرکار خوب در یک دوره مشخص اقدام به تعمیر و تحویل قطعه مورد نظر داشته و کار خود را تضمین می کند .

منبع:سایت تعمیرات اپل